۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۲۴۶۰۳
امام جمعه اهواز تأکید کرد؛

ضرورت ورود دستگاه‌های اجرایی به مناطق حاشیه‌ای اهواز|اقتصاد اولویت نظام است

ضرورت ورود دستگاه‌های اجرایی به مناطق حاشیه‌ای اهواز|اقتصاد اولویت نظام است
امام جمعه اهواز بر ضرورت ورود جدی همه دستگاه‌ها به مناطق حاشیه‌ای و محروم اهواز تأکید کرد و گفت: توجه به اقتصاد اولویت نظام اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: کار‌ها باید براساس اولویت‌ها پیش بروند در این باره فرهنگ نخستین اولویت است که با اصلاح آن، بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اقتصاد را دیگر اولویت نظام اسلامی برشمرد و گفت: در زمان کنونی که مسائل اقتصادی اولویت نظام اسلامی است، اداره تعاون در این باره رسالت سنگین تری دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به نامگذاری سال جاری عنوان داشت: در پایان سال باید در زمینه رونق تولید حرفی برای گفتن داشته باشیم و اقدامات صورت گرفته را شرح دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با طرح این مسأله که آیا اولویت کنونی اداره تعاون بنگاه‌های زودبازده و کوچک است، تصریح کرد: بنگاه‌های زودبازده و کوچک با کار‌های کارشناسانه قادر خواهند بود جوانان را سر کار برده و به اقتصاد کشور سرعت بخشند.

وی با تأکید بر ضرورت ورود جدی به مناطق حاشیه‌ای و محروم اهواز از سوی همه دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف این نقاط حاشیه ای، فعالیت‌های فرهنگی و استغال زایی صورت بگیرد تا به عنوان یک الگو در سایر نقاط اجرا شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات